Символізація оніропростору у творах Докії Гуменної
Анотація
У статті досліджено оніричний простір у прозі Докії Гуменної, символізацію оніричних образів, а також часо-просторового континууму. Визначено, що найчастіше авторка обирає сон для віртуальних подорожей своїх персонажів у сиву давнину, яку змальовує з науковою достовірністю і захопливою художністю. Зміщення часових площин та перевтілення героїв дають можливість читачеві уявити життя пращурів у всій повноті відповідної доби та відчути їхні буттєві проблеми та духовні прагнення.
Завантаження
Посилання
Бовсунівська Т. Достовірність онірокритики та її постмодерні стратегії / Тетяна Бовсунівська. Сучасні літературознавчі студії. Онірична парадигма світової літератури. Зб. наук. праць. Випуск 1. – К.: вид. центр КНЛУ, 2004. – С. 14-22.
Віват Г. І. Лірика дисидентів в інтертекстуальному полі множинності: монографія / Ганна Віват – Одеса: ВМВ, 2010. – 368 с.
Гуменна Д. Велике Цабе: [повість] / Докія Гуменна. – Нью-Йорк: Слово, 1956. – 326 с.
Гуменна Д. Дар Евдотеї: [роман] / Докія Гуменна. – Т. 1 – Київські кручі. – Балтимор – Торонто: Смолоскип, 1990. – 306 с.
Гуменна Д. Скарга майбутньому: [роман] / Докія Гуменна. – Нью-Йорк, 1952. – 154 с.
Світличний І. У мене тільки слово. / Іван Світличний. – Харків: Фоліо, 1994. – 431 с.
Сорока П. Докія Гуменна. Літературний портрет: монографія / Петро Сорока – Тернопіль, 2003. – 495 с.
Франко І. Я. Із секретів поетичної творчості / Іван Франко // Збір. творів у 50-ти томах. – Т. 31. – К.: Наукова думка, 1981. – С. 45-119.
Фрейд З. Толкование сновидений. / З. Фрейд. – К.: Здоровье, 1991. – 384 с.
Авторське право (c) 2017 Філологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.