Кордоцентрична модель прози Ганни Барвінок
Анотація
У статті здійснено літературознавчий аналіз ряду оповідань Ганни Барвінок. Досліджується вплив кордоцентризму на формування творчого методу, відслідковується тенденція до чуттєвості у створенні та розв’язанні конфліктів. Творчість Ганни Барвінок розглядається в контексті літературної доби ІІ половини ХІХ століття. Звернуто увагу на те, які риси притаманні кордоцентричній прозі письменниці.
Завантаження
Посилання
Барвінок Ганна. Збірник до 170-річчя від дня народження (Загальна редакція проф. В.Шендеровського, упор. В. Яцюка). – К., 2001. – 556 с.
Бовсунівська Т. Феномен українського романтизму. Етногенез і теогенез. Ч. 1. – К., 1997. – 155 с.
Денисюк І. Талант без талану // Вітчизна. – 1968. – № 12. – С. 182-188.
Пригодій С. Українська філософія серця та американський трансценденталізм. Монографія. – К., 2002. – 232 с.
Чижевський Д. Нариси з історії філософії на Україні. – К., 1983. – 175 с.
Шаповал М. Ганна Барвінок (Олександра Михайлівна Кулішева). Кілька слів з нагоди ювілею// Українська хата. – 1911. – Ч. 5-6. – С. 334-338.
Юркевич П. Серце і його значення в духовному житті людини// Юркевич П. Философские произведения. – М., 1990. – 669 с.
Авторське право (c) 2017 Філологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.