Кордоцентрична модель прози Ганни Барвінок

  • Вікторія Ткаченко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Ключові слова: кордоцентризм, проза, оповідання, проблема, символ, образ, характер

Анотація

У статті здійснено літературознавчий аналіз ряду оповідань Ганни Барвінок. Досліджується вплив кордоцентризму на формування творчого методу, відслідковується тенденція до чуттєвості у створенні та розв’язанні конфліктів. Творчість Ганни Барвінок розглядається в контексті літературної доби ІІ половини ХІХ століття. Звернуто увагу на те, які риси притаманні кордоцентричній прозі письменниці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Вікторія Ткаченко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри української літератури

Посилання

Барвінок Ганна. Збірник до 170-річчя від дня народження (Загальна редакція проф. В.Шендеровського, упор. В. Яцюка). – К., 2001. – 556 с.

Бовсунівська Т. Феномен українського романтизму. Етногенез і теогенез. Ч. 1. – К., 1997. – 155 с.

Денисюк І. Талант без талану // Вітчизна. – 1968. – № 12. – С. 182-188.

Пригодій С. Українська філософія серця та американський трансценденталізм. Монографія. – К., 2002. – 232 с.

Чижевський Д. Нариси з історії філософії на Україні. – К., 1983. – 175 с.

Шаповал М. Ганна Барвінок (Олександра Михайлівна Кулішева). Кілька слів з нагоди ювілею// Українська хата. – 1911. – Ч. 5-6. – С. 334-338.

Юркевич П. Серце і його значення в духовному житті людини// Юркевич П. Философские произведения. – М., 1990. – 669 с.

Опубліковано
2017-11-21
Розділ
Літературознавство