Цілі та проблематика
Програмні цілі збірника наукових праць «Педагогічний дискурс»: публікація оригінальних рецензованих статей теоретичного та (або) експериментального характеру з актуальних проблем освіти, ознайомлення читачів з досягненнями української та світової педагогічної науки.
Проблематика:
Публікація результатів досліджень актуальних теоретичних і прикладних проблем освіти та педагогіки.
Рецензії на монографії, підручники, посібники тощо.
Політика розділів:
- Загальна педагогіка та історія педагогіки (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Теорія та методика навчання (з галузей знань) (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Корекційна педагогіка (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Теорія і методика професійної освіти (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Соціальна педагогіка (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Теорія і методика управління освітою (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Теорія і методика виховання (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Дошкільна педагогіка (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Теорія навчання (приймає рукописи, індексується, рецензується).
- Інформаційно-комунікаційні технології в освіті (приймає рукописи, індексується, рецензується).