Відкритий доступ

Збірник наукових праць «Педагогічний дискурс» дотримується політики відкритого доступу open access до змісту статей на принципі, згідно з яким дослідження, що вільно доступні для громадськості, сприяють більш глобальному обміну знаннями. Повнотекстовий доступ до наукових статей збірника наукових праць «Педагогічний дискурс» представлено на офіційному веб-сайті в розділі «Архів», а також на офіційному веб-сайті Національної бібліотеки України імені В.І.Вернадського. Політика паралельного архівування забезпечує надійність збереження збірника та окремих статей, а також їх незмінність і відповідність оригіналам.

Автори зберігають авторське право, а також надають право збірнику наукових праць «Педагогічний дискурс» публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Всі матеріали поширюються на умовах ліцензії CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), відповідно до якої автор: дозволяє поширювати – копіювати, передавати свій твір, змінювати – переробляти, розвивати твір; автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial); слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution); змінений наступним співавтором твір має поширюватися на умовах цієї ж ліцензії CC BY-NC-SA (Share Alike).