Sociocultural Competence of Schoolchildren: to the Problem of Use of Means of its Realization at the Lessons of Ukrainian
Abstract
The growing of the role of sociocultural competence of students at the modern development stage of education has been grounded in the article. The means of its implementation at the Ukrainian language lessons has been considered.
Downloads
References
Андрущенко В. Науково-педагогічні пошуки молодих / Віктор Андрущенко // Вища освіта України. – 2002. – № 4. – С. 5–7.
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание / Роберт Бернс. – М. : Прогресс, 1986. – 141 с.
Булашев Г. О. Український народ у своїх легендах, релігійних поглядах та віруваннях: Космогонічні українські народні погляди та вірування / [пер. з рос. Ю. Г. Буряка ; передм. В. О. Шевчука / Георгій Булашев. – К. : Фірма «Довіра», 1993. – 414 с.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти / [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua.
Корицька Г. Р. Збірник диктантів з української мови. 5-11 класи / Галина Корицька. – Тернопіль : Мандрівець, 2011. – 208 с.
Корицька Г. Р. Збірник переказів з української мови. 5-9 клас / Галина Корицька. – Запоріжжя : Просвіта, 2011. – 194 с.
Мосіяшенко В. А. Українська етнопедагогіка : навч. посіб. / Володимир Мосіяшенко. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2005. – 174 с.
Сірополко Ст. Історія освіти на Україні / Степан Сірополко. – Львів, 1937. – 194 с.
Українська мова. 10–11 класи. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль – Українська філологія. Профільний рівень / укладачі : Л. І. Мацько, О. М. Семеног. – К. : Грамота, 2011.
Ушинський К. Про народність у громадському розвитку // Вибр. твори: У 2 т. / Костянтин Ушинський. – К. : Рад. школа, 1983. – Т. 1. – С. 43–120.
Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.didactis.ucoz.ua.
Copyright (c) 2012 Pedagogical Discourse
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.