Actual Directions of Improving the the Content of Professional Training of the Future Pre-School Teachers: Present Social Order
Abstract
The current aspect of improving of the content of students’ professional training in speciality “Preschool Education” by means of teaching Ukrainian ethnopedagogy is studied in the article. Some approaches to the interpretation of actual educational of upbringing of children on the background of social order from modern society are offered.
Downloads
References
Dobo A. Die Verwaltung der romischen Provins Pannonien von Auqustus bis Diokletianus. Die provinziale / Dobo A. Vervaltung. Budapest, 1968.
Археологія доби українського козацтва ХVІ-ХVІІІ ст. / І. Винокур, О. Титова, І. Свєшніков та ін. ; за ред. Д. Телігіна. – К. : ІЗМН, 1997.
Бабишин С. Д. Школа та освіта Давньої Русі (ІХ – І пол. ХІІ ст.) / С. Д. Бабишин. – К. : Вища школа, 1973.
Балушок В. Юнацькі ініціації давніх слов’ян – школа сили й мужності / В. Балушок // Традиції фізичної культури в Україні : зб. наук. статей. – К. : ІЗМН, 1997.
Залізняк Л. Нариси стародавньої історії України / Л. Залізняк. – К., 1999.
Повість врем’яних літ. Літопис (за Іпатським списком). – К., 1990.
Copyright (c) 2012 Pedagogical Discourse
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.