Використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури

  • Iryna Hlotova Одеський автомобільно-дорожний коледж Одеського національного політехнічного університету
Ключові слова: самостійна робота, інтерактивні методи, українська література, студент

Анотація

В статті проаналізовано використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури. Розглянуто засади організації навчання в інтерактивному режимі. Виокремлені та проаналізовані групові інтерактивні методи, які, на думку автора, є найкращим варіантом організації навчального процесу, при якому студент виступає субʼєктом пізнавальної діяльності. Встановлено, що використання таких технологій не тільки сприяє ефективному розвиткові студента, а й викладача, дає можливість для фахового росту, для зміни себе, для навчання разом зі студентами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Iryna Hlotova, Одеський автомобільно-дорожний коледж Одеського національного політехнічного університету
Глотова Ірина – викладач циклу гуманітарних дисциплін, кандидат філологічних наук

Посилання

Dychkivska I. M. Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi / I. M. Dychkivska. – K. : Akademvydav, 2004. –352 s.

Kramarenko S. H. Interaktivni tekhniky navchannia, yak zasib rozvytku tvorchoho potentsialu uchniv / S. H. Kramarenko // Vidkrytyi urok. – 2002. – № 5–6. – S.7–10.

Kustovskyi S. M. Udoskonalennia samostiinoi navchalnoi diialnosti maibutnikh ekonomistiv : rezultaty eksperymentalnoi perevirky avtorskoi modeli / S. M. Kustovskyi // Naukovi zapysky TNPU im. V. Hnatiuka. Seriia : Pedahohika. – 2006. – № 6. – S. 48–53.

Osvitni tekhnolohii : navch.-metod. posib. / Za zah. red. O. M. Piekhoty. – K. : A.S.K., 2002. – 255 s.

Pedahohichni tekhnolohii v neperervnii profesiinii osviti : Monohrafiia / Za red. S. O. Sysoievoi. – K. : VIPOL , 2001. – 502 s.

Pometun O. I. Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia / O. I. Pometun, L. V. Pyrozhenko. – K. : A.S.K., 2004. – 192 s.

Rodinko A. N. Problemnyʼe zadaniya v kontekste samostoyatelʼnoj rabotyʼ inostrannyʼx studentov pri obuchenii ix russkomu yazyʼku / A. N. Rodynko // Suchasni tekhnolohii pidhotovky fakhivtsiv v umovakh podalshoho rozvytku vyshchoi osvity krainy : Materialy mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii. – Kharkiv : KHNADU, 2005. – S. 299-301.

Selevko G. K. Sovremennyʼe obrazovatelʼnyʼe texnologii: Uchebnoe posobie / G. K. Selevko. – M. : Narodnoe obrazovanie, 1998. – 256 s.

Tarnopolʼskij A. B. Metodika obucheniya anglijskomu yazyku dlya delovogo obshheniya: uchebnoe posobie / A. B. Tarnopolʼskij, S. P. Kozhushko. – K. : Lenvit, 2004. – 192 s.

Переглядів анотації: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2014-09-30
Як цитувати
Hlotova, I. (2014). Використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури. Педагогічний дискурс, (17), 42-46. Retrieved із http://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/312

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Особливість: Цей модуль вимагає, щоб був увікнений хоча б один модуль статистики/звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то, будь ласка, також оберіть головну метрику на сторінці налаштування сайту адміністратором та/або на сторінках налаштування менеджера журналу.