Modul Organization of Learning the Course of „Psychology” in Higher Educational Establishments of I-І I Levels of Accreditation
Keywords:
psychological competence, module, torrential control, summing up control
Abstract
Opportunity of using module learning of the course „Psychology” and its advantages over traditional system of studying is studied in the article.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Гончаров С. М. Вища освіта України і Болонський процес / Гончаров С. М., Мошинський В. С. – Рівне : НУВГП, 2005. – 142 с.
Зубрицька М. Конфігурація гуманітарної складової стандартів вищої освіти: нова парадигма / М. Зубрицька // Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу : матеріали міжнародного семінару 27-28 травня 2004 р. – Львів : Літопис, 2004. – с. 59–66.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33. – С. 4–6.
Нічуювська Л. Проектне бачення процесу формування конкурентоспроможної особистості: психологнічний аспект / Л. Нічуювська // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 7–8. – С. 68–71.
Освіта в Україні. Нормативна база. – К. : КТН, АТІКА, 2004. – 492 с.
Покровська Л. Інноваційні підходи в підвищенні професійної компетентності сучасного вчителя / Л. Покровська // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 7–8. – С. 41–43.
Цимбалюк І. М. Загальна психологія. Модульно-рейтенговий курс для студентів вищих навчальних закладів / Цимбалюк І. М., Яницька О. Ю. – К. : ВД „Професіонал”, 2004. – 304 с.
Зубрицька М. Конфігурація гуманітарної складової стандартів вищої освіти: нова парадигма / М. Зубрицька // Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу : матеріали міжнародного семінару 27-28 травня 2004 р. – Львів : Літопис, 2004. – с. 59–66.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33. – С. 4–6.
Нічуювська Л. Проектне бачення процесу формування конкурентоспроможної особистості: психологнічний аспект / Л. Нічуювська // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 7–8. – С. 68–71.
Освіта в Україні. Нормативна база. – К. : КТН, АТІКА, 2004. – 492 с.
Покровська Л. Інноваційні підходи в підвищенні професійної компетентності сучасного вчителя / Л. Покровська // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 7–8. – С. 41–43.
Цимбалюк І. М. Загальна психологія. Модульно-рейтенговий курс для студентів вищих навчальних закладів / Цимбалюк І. М., Яницька О. Ю. – К. : ВД „Професіонал”, 2004. – 304 с.
Published
2011-08-17
How to Cite
Mandryko, T. (2011). Modul Organization of Learning the Course of „Psychology” in Higher Educational Establishments of I-І I Levels of Accreditation. Pedagogical Discourse, (11), 191-193. Retrieved from http://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/811
Section
Articles
Copyright (c) 2012 Pedagogical Discourse
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.