Software of Pre-School Educational Establishments: Conceptual Dimension
Abstract
An attempt to ground and describe software of pre-school educational establishments from the position of the conceptual dimension is carried out in the article. Substantive provisions, principles, methods and functions of the educational programs, for pre-school education are exposed, and also the aspect of the educational program is specified.
Downloads
References
Долинна О. Дошкільна освіта як невід’ємна складова виховання дитини [Електронний ресурс] / О. Долинна. – [Цит. 2010,12 серпня]. – Режим доступу : http: // glavcom.ua/articles/1486.html. – Загол. з екрана.
Долинна О. П. До питань розробки та впровадження програм для дошкільної освіти / Долинна О. П., Низковська О. В. // Дошкільна освіта. – 2008. – № 2(20). – C. 4–8.
Крутій К. Модель програмового забезпечення дошкільної освіти: на шляху становлення [Електронний ресурс] / К. Крутій, В. Кузьменко. – Режим доступу : // http://www.ukrdeti.com/iamysviti/iamysviti6.html. – Загол. з екрану.
Лисенко Н. В. Етнопедагогіка дитинства : навч.-метод. посіб. / Н. В. Лисенко. – К. : Видавничий Дім „Слово”, 2011. – 720 с.
Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2004. – 456 с.
Про роботу дошкільних навчальних закладів у 2011/12 навчальному році : лист М-ва освіти і науки, молоді і спорту України від 20.06.2011 № 1/9-482 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2011. – № 17/18. – С. 3.
Степанова Т. М. Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки (кінець ХІХ-ХХ століття) : [моногр.] / Т. М. Степанова. – К. : Видавничий Дім „Слово”, 2011. – 424 с.
Copyright (c) 2012 Pedagogical Discourse
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.