Типи мовленнєвого впливу у діловій німецькомовній кореспонденції та комунікації
Анотація
Стаття спрямована на дослідження мовленнєвого впливу у межах сучасної ділової комунікації. Подано опис прямого, непрямого та прихованого мовленнєвих впливів, розглянута їх специфіка у діловій кореспонденції та розмовах, проаналізовано їх особливості.
Завантаження
Посилання
Баранов А.Н. Лингвистическая теория аргументации (когнитивный подход): автореф. дисс... доктора филол. наук: 10.02.01, 10.02.19 / АН СССР, Ин-т. Рус .яз. Москва. 1989. 48с.
Васильева С.А. Синтез смысла при создании и понимании текста. Київ: Наукова думка, 1988. 240 с.
Воробьева О.П. Текстовые категории и фактор адресата. Київ: Вища школа, 1993. 200 с.
Жуков Ю.М. Введение в практическую социальную психологию / Под ред. Ю.М. Жукова и др. Москва: Смысл: Изд. Центр «Академия», 1996. 377 с.
Грайс Г.П. Логика и речевое общение / Новое в зарубежной лингвистике. Выпуск 16. Лингвистическая прагматика. Москва: Прогресс, 1985. С.217-237
Дейк Т.А. Язык. Познание. Коммуникация / пер. с англ. О. А. Гулыги; сост. В.В. Петрова; под ред. В.И. Герасимова; вступ. ст. Ю.Н. Караулова и В.В. Петрова. Дейк Т.А. Когнитивные и речевые стратегии выражения этнических предубеждений. Москва: «Прогресс», 1989. С. 294-300.
Самолюк В., Філіпєв А., Мартинюк Р. Основи правознавства: навч. посібник. Острог: Вид-во Нац.ун-ту «Острозька академія», 2006. 253 с.
Авторське право (c) 2020 Філологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.