Теоретичні засади інноваційної діяльності педагога

  • Liudmyla Mashkina Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Ключові слова: інноваційна діяльність, педагог, готовність до інноваційної діяльності, ситуативна, творча й авторська готовність до інноваційної діяльності, етапи інноваційної діяльності

Анотація

У статті розкрито особливості інноваційної діяльності педагога. Висвітлено основні рівні готовності до інноваційної діяльності зокрема, це пошуковий, інформаційний та творчий. Викладено основні види готовності до інноваційної діяльності, як-от: ситуативна, творча, авторська, що готує педагога до вирішення різного роду творчих завдань. Виділено основні етапи інноваційної діяльності: зародження інновацій, їх освоєння та рутинізація. Акцентовано увагу на схемі прийняття рішення про нововведення, зокрема формулювання педагогічної проблеми, її аналіз, шляхи вирішення, прогнозування та апробація.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Liudmyla Mashkina, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Машкіна Людмила – проректор з педагогічної практики, кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Dychkivska I. M. Innovatsiinipedahohichnitekhnolohii: navch. posib. Kyiv, Akademvydav, 2004, 352 p.

Klarin M.V. Innovatsii v mirovoy pedagogike / M.V. Klarin. – Riga. : NPTs «Eksperement», 1995, 176 p.

Pyexota O. M. Osvitni texnologii: navch. Posib. / O. M. Pyexota, A. Z. Kiktenko, O. M. Lyubarska. – K. : A.S.K., 2001, 256 p.

Selevko G.K. Sovremennyʼe obrazovatelʼnyʼe texnologii: ucheb. posob. Moskva, Narodnoe obrazovanie, 1998, 256 p.

Slastyonyn V. A. Pedagogicheskaya innovatsionnaya deyatelnostʼ. – M. : Magistr, 1997, 224 p.
Опубліковано
2014-09-27
Як цитувати
Mashkina, L. (2014). Теоретичні засади інноваційної діяльності педагога. Педагогічний дискурс, (17), 98-101. вилучено із https://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/322