Сriteria and Indicators of Effectiveness of Management of Practical Preparation of Students in Higher Pedagogical Educational Establishment

  • Anna Kashchuk Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy
Keywords: management, practical preparation management, efficiency of management, criteria and indicators

Abstract

The question of valuation of effectiveness of the process of management of practical preparation of the future primary school teachers by means of determination of its main criteria and indicators has been revealed in the article.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Anna Kashchuk, Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy

Methodist of the department of pedagogical practice, teacher of the department of school pedagogy and psychology

References

Галузінська М. Самоосвітня діяльність учителя: науково-практичні рекомендації / М. Галузінська // Завуч. – 2011. – № 2 (440). – С. 6–11.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 512 с.

Несіоловська Н. Моніторинг / Н. Несіоловська // Директор школи. – 2008. – № 31–32 (511–512). – С. 37.

Танаев В. М. Практическая психология управления / В. М. Танаев, И. И. Карнаух. – М. : АСТ-ПРЕСС КНИГА, 2004. – 304 с.

Хриков Є. М. Управління навчальним закладом : [навч. посіб.] / Є. М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 365 с
Published
2012-02-29
How to Cite
Kashchuk, A. (2012). Сriteria and Indicators of Effectiveness of Management of Practical Preparation of Students in Higher Pedagogical Educational Establishment. Pedagogical Discourse, (11), 117-119. Retrieved from https://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/792