Research and Experimental Diagnostics of Intelectual Level of Primary School Pupils at Natural History Lessons
Keywords:
diagnostics, intellectual level, problem tests, natural history
Abstract
The results of research and experimental diagnostics of the intellectual level of primary school children at natural history lessons by means of the problem testing are offered.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Елисеев О. П. Практикум по психологии личности / О. П. Елисеев. – СПб., 2003. – С. 342–370.
Фурман А. В. Роль і функції проблемної ситуації в навчанні / А. В. Фурман // Психологія. – Вип. 27. – С.
40–52.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Інтелект.
http://www.teacher.in.ua/navchalna-robota/kalendarne-planuvanja/ kalendarnii-plan-ja-ukra-na-2-klas.html.
Фурман А. В. Роль і функції проблемної ситуації в навчанні / А. В. Фурман // Психологія. – Вип. 27. – С.
40–52.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Інтелект.
http://www.teacher.in.ua/navchalna-robota/kalendarne-planuvanja/ kalendarnii-plan-ja-ukra-na-2-klas.html.
Published
2012-03-16
How to Cite
Kinesheva, A. (2012). Research and Experimental Diagnostics of Intelectual Level of Primary School Pupils at Natural History Lessons. Pedagogical Discourse, (11), 119-123. Retrieved from https://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/797
Section
Articles
Copyright (c) 2012 Педагогічний дискурс
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.