Personality-Oriented Technology of Teaching in High School

  • Lyudmyla Mashkina Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy
Keywords: personality-oriented technology of teaching, high school, mean and models of the technology

Abstract

У статті розкрито особливості особистісно орієнтованої технології навчання, її принципи, засоби та моделі. Показано завдання особистісно орієнтованої технології у вищій школі та вимоги до її впровадження.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Lyudmyla Mashkina, Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy
Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Vice-Rector for Pedagogical Practice

References

Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / [авт.-уклад. Н. П. Наволокова]. – Х. : Основа, 2009. – 176 с.

Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : [навч.-метод. посіб.] / В. Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с
.
Освітні технології : навч.-метод. посіб. / [О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.]. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологии : [учеб. пособие] / Г. К. Селевко. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.

Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2006. – 352 с
Published
2012-03-09
How to Cite
Mashkina, L. (2012). Personality-Oriented Technology of Teaching in High School. Pedagogical Discourse, (11), 194-197. Retrieved from https://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/817