Mykola Mahera’s Fairy-Tales – as a Mean of Primary Schoolchildren Moral Upbringing
Abstract
The problem of moral upbringing of primary schoolchildren with the help of the content of the fairy-tales of Mykola Mahera, Podillia region children’s writer, has been raised in the article
Downloads
References
Волошина Н. Вивчення казки „Хоробрі з Найхоробріших” Миколи Магери у 5 класі / Н. Волошина // Українська література в загальноосвітній школі. – 1999. – № 5. – С. 10–14.
Магера М. Маленька хрестоматія / Микола Магера. – Хмельницький, 1999. – 61 с.
Магера М. Читаночка / Микола Магера. – Хмельницький, 1995. – 72 с.
Наш Микола Магера: Нариси, статті, рецензії, відгуки, поезії, листи, методичні розробки, основні дати життя і творчості. – Хмельницький : Поділля, 1977. – 79 с.
Ткачук Г. О. Джерело духовності: Роль експресивної лексики в моральному вихованні школярів під час опрацювання творів Миколи Магери в 5 класі / Г. О. Ткачук // Українська мова і література в школі. – 2002. – № 1. – С. 23–24.
Ткачук Г. О. Уроки людяності і доброти: Система уроків за творами М. Магери / Г. О. Ткачук // Українська література в загальноосвітній школі. – 2005. – № 5. – С. 37–39.
Copyright (c) 2012 Pedagogical Discourse
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.