Preparation of the Future Music Teacher to Instrumental-Performing Activity
Abstract
Theoretical approaches to consideration of question of instrumental-performing preparation and determination of the role of this process in professional development of the future music teacher are described in the article.
Downloads
References
Гусейнова Л. В. Інструментально-виконавська творчість як засіб професійної підготовки педагога музиканта / Л. В. Гусейнова // Наукові записки Ніжинського педагогічного університету ім. Миколи Гоголя: Серія Психолого-педагогічні науки. – № 1. – Ніжин : НДПУ, 2002. – С. 103–105.
Гусейнова Л. В. Критерії та рівні сформованості готовності майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова // Наукові записки Ніжинського педагогічного університету ім.Миколи Гоголя: Серія Психолого-педагогічні науки. – № 1. – Ніжин : НДПУ, 2003. – С. 36–38.
Каган М. С. Философская теория ценности / М. С. Каган. – СПб. : Петрополис, 1997. – С. 128–132.
Кузьмінська Л. Музично-виконавська діяльність в Україні: соціокультурне значення та проблеми / Л. Кузьмінська // Мистецтво та освіта. – 2003. – № 3. – С. 12–15.
Теоретичні та методичні засади неперервної мистецької освіти / О. Є. Реброва // Ментальні цінності мистецької освіти. – Чернівці : Зелена Буковина, 2007. – С. 36–38.
Шахов В. Базова педагогічна освіта майбутнього вчителя: загальнопедагогічний аспект / В. Шахов. – Вінниця, 2007. – 383 с.
Copyright (c) 2012 Pedagogical Discourse
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.