Географічна наука як передумова становлення шкільної географічної освіти в Україні
Анотація
В статті проаналізовано розвиток географічної науки як передумови становлення шкільної географічної освіти в Україні. Господарський і культурний розквіт країн стимулював розвиток географічної науки. А це, в свою чергу, викликало підвищений інтерес до знань і досліджень географічних особливостей територій, їх сільськогосподарського та промислового потенціалу. Розвиток промисловості вимагав вивчення сировинних ресурсів, розгортання геологічних досліджень. Географія з набору розрізнених відомостей щодо окремих країн, їхнього географічного положення та природних умов перетворюється на систему наукових знань, що сприяє становленню шкільної географічної освіти в Україні
Завантаження
Посилання
Humbolʼdt O. Kartyny pryrody / O. Humbolʼdt; per. s nem. T. Y. Konshynoy. – M. : Heohrafhyz, 1959. – 269 s.
Dyk N. E. Deyatelʼnostʼ y trudy M. V. Lomonosova v oblasty heohrafyy / N. E. Dyk. – M. : MHU, 1961. – 100s.
Zhupanskyy Ya. I. Istoriya heohrafiyi v Ukrayini / Ya. I. Zhupansʼkyy. – Lʼviv : Svit, 1997. – 264 s.
Zhupanskyy Ya. Heohrafiya v Ukrayini v novi chasy / Ya. Zhupansʼkyy. – Chernivtsi, 1993. – 163 s.
Kayhorodov D. Na raznye temy, preymushchestvenno pedahohycheskye / D. Kayhorodov. – S.Pb. : Yzd-vo A. S. Suvoryna, 1907. – 149 s.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.